Da i QUATRE TENDENZE CHAVE per vede cumu u sviluppu futuru di l'industria di l'imballaggio

Sicondu a ricerca di Smithers in The Future of Packaging: Long-Term Strategic Forecasts to 2028, u mercatu globale di imballaggi crescerà à un ritmu annu di quasi 3 per centu trà 2018 è 2028, righjunghjendu più di $ 1.2 trilioni.U mercatu globale di imballaggi hè cresciutu di 6,8%, cù a maiò parte di a crescita da 2013 à 2018 da i mercati menu sviluppati, per più cunsumatori chì si movenu in e zone urbane è dopu aduttà stili di vita più occidentali.Questu conduce a crescita di l'imballaggi, è l'industria di e-commerce accelera sta dumanda in u mondu.

Numerosi mutori anu un impattu maiò in l'industria globale di l'imballaggio.

Quattru tendenzi chjave emergeranu in a prossima dicada.

01L'impattu di a crescita ecunomica è di a pupulazione nantu à l'imballaggi innovatori

L'ecunumia glubale hè prevista di cuntinuà a so espansione generale in a prossima dicada, guidata da a crescita in i mercati di cunsumatori emergenti.L'impattu di u ritirata di u Regnu Unitu da l'Unione Europea è l'escalada di a guerra tariffaria trà i Stati Uniti è a Cina pò causà disrupzioni à cortu termine.In generale, però, i rivenuti sò previsti per aumentà, aumentendu cusì a spesa di i cunsumatori per i beni imballati.

A pupulazione glubale aumenterà, in particulare in i mercati emergenti chjave cum'è a Cina è l'India, è i tassi di urbanizazione continuanu à cresce.Questu si traduce in un aumentu di l'ingudu di u cunsumadore nantu à i beni di cunsumu, l'esposizione à i canali di vendita muderni, è una classe media crescente ansiosa di accede à e marche mundiali è abitudini di shopping.

L'aumentu di l'aspettativa di vita portarà à un invechjamentu di a pupulazione - in particulare in i mercati chjave sviluppati cum'è u Giappone - chì aumenterà a dumanda di prudutti sanitari è farmaceutici.Soluzioni facili da apre è imballaggi adattati per i bisogni di l'anziani alimentanu a dumanda di merchenzie imballate in porzioni più chjuche, è ancu di comodità supplementari cum'è l'innovazioni di imballaggi richiudibili o microonde.

无标题-1

Picculu tendenza di pacchettu

 02Sustenibilità di l'imballaggio è materiali di imballaggio eco-friendly

E preoccupazioni nantu à l'impattu ambientale di i prudutti sò una certa, ma dapoi u 2017 ci hè statu un interessu rinnuvatu in a sustenibilità, cun un focus particulari nantu à l'imballaggio. Questu hè riflessu in i regulamenti di u guvernu cintrali è municipali, in l'attitudini di i cunsumatori è in i valori di i pruprietarii di marca. cumunicatu per mezu di l'imballu.

L'UE guida a strada in questu settore prumove i principii di l'economia circulare.Ci hè una preoccupazione particulari per i rifiuti di plastica, è l'imballaggi di plastica sò stati sottumessi à un scrutiniu particulari cum'è un articulu d'altu voluminu, unicu usu.Numerose strategie avanzanu per affruntà u prublema, cumprese materiali alternativi per l'imballaggio, l'investimentu in u sviluppu di plastica bio-basata, u cuncepimentu di imballaggi per fà più faciule per riciclà è sguassate, è migliurà i meccanismi di riciclamentu è di eliminazione di i rifiuti plastichi.

Siccomu a sustenibilità hè diventata un mutore chjave per i cunsumatori, i marchi sò sempre più appassiunati di materiali di imballaggio è disinni chì mostranu visibilmente u so impegnu à l'ambiente.

Cù finu à u 40% di l'alimentu pruduttu in u mondu ùn hè micca manghjatu - a riduzione di i rifiuti alimentari hè un altru scopu chjave per i decisori pulitichi.Questu hè un spaziu induve e tecnulugia di imballaggio muderni ponu avè un impattu significativu.Per esempiu, i sacchetti d'alta barriera è i latti di steaming, chì aghjunghjenu una vita di conservazione supplementaria à l'alimentariu, sò particularmente benefizii in i mercati menu sviluppati chì ùn mancanu di infrastruttura di vendita refrigerata.Molti sforzi di R&D miglioranu e tecnulugia di barriera di imballaggio, cumprese l'integrazione di materiali nano-ingegneria.

A minimizazione di a perdita di l'alimentariu sustene ancu l'usu più largu di l'imballaggi intelligenti per riduce i rifiuti in a catena di distribuzione è per rassicurà i cunsumatori è i rivenditori nantu à a sicurità di l'alimenti imballati.

 

 无标题-2

Riciclamentu di plastica

03Tendenze di i cunsumatori - shopping online è imballaggio logisticu di e-commerce

 

U mercatu globale di vendita in linea cuntinueghja à cresce rapidamente, guidatu da a popularità di Internet è smartphones.I cunsumatori compranu sempre più beni in linea.Questu continuerà à aumentà finu à u 2028, è a dumanda di soluzioni di imballaggio (in particulare u cartone ondulatu) chì ponu trasportà in modu sicuru e merchenzie attraversu canali di distribuzione più sofisticati.

Sempre più persone cunsumanu cibo, bevande, farmaci è altri prudutti in viaghju.L'industria di l'imballaggio flessibile hè unu di i principali beneficiari di a crescente dumanda di soluzioni di imballaggio convenienti è portatili.

Cù u cambiamentu à a vita sola, più cunsumatori - in particulare u gruppu di età più ghjovana - tendenu à cumprà alimentari più frequentemente è in quantità più chjuche.Questu hè guidatu a crescita in i cumerci di i magazzini di cunvenzione è guidanu a dumanda di formati più convenienti è più chjuchi.

I cunsumatori sò sempre più interessati à a so salute, chì portanu à stili di vita più sani, cum'è a dumanda di cibi è bevande sani, è ancu di droghe in vendita è supplementi nutrizionali, chì guidanu ancu a dumanda di imballaggi.

 

无标题-3

U sviluppu di imballaggi per a logistica di e-commerce

 04Brand Master Trends - Smart è Digital

Parechje marche in l'industria FMCG sò diventate sempre più internaziunali cum'è l'imprese cercanu novi spazii è mercati di alta crescita.Stu prucessu serà acceleratu da u 2028 da stili di vita sempre più occidentali in e economie di crescita maiò.

A globalizazione di l'e-commerce è di u cummerciu internaziunale stimola ancu a dumanda di i pruprietarii di marca per l'accessori di imballaggio, cum'è e tag RFID è etichette intelligenti per prevene merchenzie falsificate è monitorà megliu a so distribuzione.

 无标题-4

△ Tecnulugia RFID

A cunsulidazione di l'industria di l'attività di M&A in l'alimentu, e bevande è l'endpoint cosmetichi hè ancu previstu di continuà.Quandu più marche sò sottu à u cuntrollu di un pruprietariu, e so strategie di imballaggio sò prubabilmente integrate.

In u 21u seculu, menu lealtà di a marca di u cunsumadore avarà un impattu annantu à l'imballaggi persunalizati o versionati è soluzioni di imballaggio.A stampa digitale (inkjet è toner) furnisce i mezi chjave per ottene questu.Presse più elevate dedicate à i sustrati di imballaggio sò avà installate per a prima volta.Questu hè più allineatu cù u desideriu di marketing integratu, cù l'imballaggio chì furnisce i mezi per ligà à e social media.


Tempu di post: 01-09-2022